Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"Sweijen, Sophie W."'
Publikováno v:
In Developmental Cognitive Neuroscience April 2023 60
Autor:
Sweijen, Sophie W.1 (AUTHOR) sweijen@essb.eur.nl, te Brinke, Lysanne W.1 (AUTHOR), van de Groep, Suzanne1 (AUTHOR), Crone, Eveline A.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Research on Adolescence (Wiley-Blackwell). Dec2023, Vol. 33 Issue 4, p1422-1434. 13p.
Autor:
Sweijen, Sophie W.1,2 (AUTHOR), van de Groep, Suzanne1 (AUTHOR), te Brinke, Lysanne W.1 (AUTHOR), Fuligni, Andrew J.3 (AUTHOR), Crone, Eveline A.1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Cognitive Neuroscience. Dec2023, Vol. 35 Issue 12, p1936-1959. 24p.
Publikováno v:
In Acta Psychologica May 2019 196:87-95
Autor:
Sweijen, Sophie W.1 (AUTHOR) sweijen@essb.eur.nl, van de Groep, Suzanne1 (AUTHOR), Green, Kayla H.1 (AUTHOR), te Brinke, Lysanne W.1 (AUTHOR), Buijzen, Moniek1 (AUTHOR), de Leeuw, Rebecca N. H.2 (AUTHOR), Crone, Eveline A.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Scientific Reports. 5/6/2022, Vol. 12 Issue 1, p1-15. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Advances in Child Development and Behavior, 63, 149-190. Academic Press
Adolescent development is often regarded as a period of social sensitivities, given that brain development continues into the early 20s in interplay with social experiences. In this review, we present adolescence as a unique window for prosocial deve
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::479195fa2d42cf8e5a18a915f6cd3ea6
https://pure.eur.nl/en/publications/1bd564cd-3f8b-4fc6-97bb-eecb6891f0af
https://pure.eur.nl/en/publications/1bd564cd-3f8b-4fc6-97bb-eecb6891f0af
Publikováno v:
In Advances in Child Development and Behavior 2022 63:149-190