Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Sweet, Shauna J."'
Autor:
Otivhia Elizabeth, Ojo Modupe T, Sopeju Priscilla O, Sweet Shauna J, Atkinson Nancy L, Rosenberg Goldstein Rachel E, Coker Morenike E, Sapkota Amy R, Ayepola Olayemi O, Olajuyigbe Olufunmiso O, Shireman Laura, Pottinger Paul S, Ojo Kayode K
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 10, Iss 1, p 610 (2010)
Abstract Background Self-medication with antibiotics is an important factor contributing to the development of bacterial antibiotic resistance. The purpose of this study was to evaluate the prevalence of self-medication with antibiotics for the treat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e7210d3b3d01487ebbb3560cdf1a68fe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rupp, Andre A., Levy, Roy, Dicerbo, Kristen E., Sweet, Shauna J., Crawford, Aaron V., Calico, Tiago, Benson, Martin, Fay, Derek, Kunze, Katie L., Mislevy, Robert J., Behrens, John T.
In this paper we describe the development and refinement of evidence rules and measurement models within the evidence model of the evidence-centered design (ECD) framework in the context of the Packet Tracer digital learning environment of the Cisco
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::70eced94b6e99682e33bfb8775d53208
Autor:
Sweet, Shauna J., Rupp, Andre A.
The evidence-centered design (ECD) framework is a powerful tool that supports careful and critical thinking about the identification and accumulation of evidence in assessment contexts. In this paper, we demonstrate how the ECD framework provides cri
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b00a0ed260314fc0c1e1dfa4fa00c009
Autor:
COOK, SVETLANA V., SWEET, SHAUNA J., LANCASTER, ALIA, PANDŽA, NICHOLAS B., JACKSON, SCOTT R., PELZL, ERIC, GOR, KIRA, DOUGHTY, CATHERINE J.
Publikováno v:
Georgetown University Round Table on Languages & Linguistics Series; 2018, p95-113, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.