Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Svystunova, Liudmyla"'
Autor:
Mihailova, Irina, Svystunova, Liudmyla
Publikováno v:
In Journal of Business Research January 2025 186
Autor:
Svystunova, Liudmyla1 (AUTHOR), Muratova, Yulia2 (AUTHOR) yulia.muratova@mgmt.au.dk, Fortwengel, Johann3,4 (AUTHOR), Edwards, Tony1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Management International Review (MIR). Feb2024, Vol. 64 Issue 1, p3-33. 31p.
Autor:
Ghaffari, Mahsa1 mahsa.ghaffari@port.ac.uk, Svystunova, Liudmyla2 l.svystunova@lboro.ac.uk, Jarvis, Lee3 l.jarvis@ieseg.fr
Publikováno v:
Human Relations. Sep2022, Vol. 75 Issue 9, p1707-1740. 34p.
Autor:
Jacob, Dimitry1 (AUTHOR) dimitry.jacob@newcastle.ac.uk, Svystunova, Liudmyla2 (AUTHOR), Rao‐Nicholson, Rekha3 (AUTHOR)
Publikováno v:
European Management Review. Apr2022, Vol. 19 Issue 1, p53-74. 22p.
Autor:
Girschik, Verena1 vg.msc@cbs.dk, Svystunova, Liudmyla2 l.svystunova@lboro.ac.uk, Lysova, Evgenia I3 e.lysova@vu.nl
Publikováno v:
Human Relations. Jan2022, Vol. 75 Issue 1, p3-32. 30p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rao-Nicholson, Rekha1 (AUTHOR) rekha.raonicholson@essex.ac.uk, Svystunova, Liudmyla2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Management International Review (MIR). Apr2020, Vol. 60 Issue 2, p177-209. 33p.
Supplemental material, sj-docx-1-hum-10.1177_00187267211015014 for Cracking the box or stretching its walls? Exploiting institutional plasticity in Iranian creative advertising by Mahsa Ghaffari, Liudmyla Svystunova and Lee Jarvis in Human Relations
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d292a2d8414e2615ef27f1fdf8830e70
Publikováno v:
International Journal of Indian Culture and Business Management; 2022, Vol. 27 Issue: 1 p51-76, 26p
Autor:
Svystunova, Liudmyla
Publikováno v:
In Journal of International Management December 2018 24(4):417-419