Zobrazeno 1 - 10
of 131
pro vyhledávání: '"Sveinsson Thorarinn"'
Publikováno v:
International Journal of Behavioral Nutrition and Physical Activity, Vol 8, Iss 1, p 138 (2011)
Abstract Background Physical activity (PA) in children has declined in recent decades, highlighting the need for effective intervention programs for school-aged children. The main objective of this study was to assess to what extent PA during and aft
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cc6c60ef81c445d6864bb8ae64bb3913
Autor:
SÆVARSSON, ELVAR SMARI, SVANSDOTTIR, ERLA, SVEINSSON, THORARINN, ASGEIRSDOTTIR, TINNA LAUFEY, ARNGRIMSSON, SIGURBJORN ARNI, JOHANNSSON, ERLINGUR
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Public Health, 2017 Dec 01. 45(8), 861-868.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48615361
Autor:
Gestsdottir, Sunna, Svansdottir, Erla, Ommundsen, Yngvar, Arnarsson, Arsaell, Arngrimsson, Sigurbjorn, Sveinsson, Thorarinn, Johannsson, Erlingur
Publikováno v:
In Mental Health and Physical Activity March 2016 10:40-47
Autor:
Arnardottir, Nanna Yr, Koster, Annemarie, Domelen, Dane R.Van, Brychta, Robert J., Caserotti, Paolo, Eiriksdottir, Gudny, Sverrisdottir, Johanna E., Sigurdsson, Sigurdur, Johannsson, Erlingur, Chen, Kong Y., Gudnason, Vilmundur, Harris, Tamara B., Launer, Lenore J., Sveinsson, Thorarinn
Publikováno v:
In Behavioural Brain Research 1 January 2016 296:118-124
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
GESTSDOTTIR, SUNNA, ARNARSSON, ARSAELL, MAGNUSSON, KRISTJAN, ARNGRIMSSON, SIGURBJORN ARNI, SVEINSSON, THORARINN, JOHANNSSON, ERLINGUR
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Public Health, 2015 May 01. 43(3), 269-275.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45150964
Autor:
Magnusson, Kristjan Thor, Hrafnkelsson, Hannes, Sigurgeirsson, Ingvar, Johannsson, Erlingur, Sveinsson, Thorarinn
Publikováno v:
Health Education Research, 2012 Jun 01. 27(3), 484-494.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45110883
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Background About 70% of teachers who instruct healthcare students are considered sessional (adjunct/temporary part-time) faculty and receive limited instruction in pedagogy. Sessional faculty may feel isolated and struggle with their teacher identity
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2485::b0ed247f7f4a50d7edb5cb49dfd700a2
https://hdl.handle.net/10919/93716
https://hdl.handle.net/10919/93716