Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Svedberg, Daniel"'
Autor:
Svedberg, Daniel
The purpose of this study has been to make how children play and interact with the preschool environment and the toys that are available visible, and through that contribute with increased knowledge of how the phenomenon can be understood. From the s
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-85190
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ferro, Austin, Qu, Wenhui, Lukowicz, Abigail, Svedberg, Daniel, Johnson, Andrea, Cvetanovic, Marija
Publikováno v:
PLoS ONE; 7/5/2018, Vol. 13 Issue 7, p1-21, 21p
Autor:
Wenhui Qu, Johnson, Andrea, Joo Hyun Kim, Lukowicz, Abigail, Svedberg, Daniel, Cvetanovic, Marija, Qu, Wenhui, Kim, Joo Hyun
Publikováno v:
Journal of Neuroinflammation; 5/25/2017, Vol. 14, p1-11, 11p