Zobrazeno 1 - 10
of 124
pro vyhledávání: '"Suwalsky, Joan T. D."'
Autor:
Bornstein, Marc H., Putnick, Diane L., Park, Yoonjung, Suwalsky, Joan T. D., Haynes, O. Maurice
Publikováno v:
Proceedings: Biological Sciences, 2017 Dec . 284(1869), 1-10.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44684219
Autor:
Bornstein, Marc H., Putnick, Diane L., Rigo, Paola, Esposito, Gianluca, Swain, James E., Suwalsky, Joan T. D., Su, Xueyun, Du, Xiaoxia, Zhang, Kaihua, Cote, Linda R., De Pisapia, Nicola, Venuti, Paola
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2017 Nov 01. 114(45), E9465-E9473.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26485727
Autor:
Bornstein, Marc H., Putnick, Diane L., Cote, Linda R., Haynes, O. Maurice, Suwalsky, Joan T. D.
Publikováno v:
Psychological Science, 2015 Aug 01. 26(8), 1272-1284.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24544033
Publikováno v:
Child Development, 2014 Jul 01. 85(4), 1346-1356.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1111/cdev.12192
Publikováno v:
Psychological Science, 2013 Oct 01. 24(10), 1906-1917.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24539384
Publikováno v:
Child Development, 2012 Nov 01. 83(6), 2073-2088.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1111/j.1467-8624.2012.01822.x
Autor:
Richards, Melissa N., Putnick, Diane L., Bradley, Laura P., Lang, Kyle M., Little, Todd D., Suwalsky, Joan T. D., Bornstein, Marc H.
Play during childhood is essential to growth and learning. Little is known about whether categories of toys moderate play behaviors at different ages, or how children interact with toys that are simple, appropriate, or complex for their developmental
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______101::ca4c59a39bdb205b5bdccea2225eefe0
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/425016
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/425016
Publikováno v:
Merrill-Palmer Quarterly, 2006 Jul 01. 52(3), 547-571.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23096206
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.