Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Suttie, Megan"'
Autor:
Suttie, Megan
This dissertation presents a holistic framework for approaching fantastic school stories: that is, narratives which feature the protagonist’s education in magic. This three-part framework attends to the ways in which the fantastic school story subg
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11375/27059
Autor:
Suttie, Megan
Taking up Henry Giroux’s call for an “enobling [sic], imaginative vision” and a “language of possibility” with which to generate hope and a plan for improving education in North America, this thesis presents Lev Grossman’s fantasy series
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11375/20523
Autor:
Suttie, Megan
Publikováno v:
Journal of the Fantastic in the Arts, 2021 Jan 01. 323 (112), 457-459.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27339629
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Suttie, Megan
Publikováno v:
Journal of the Fantastic in the Arts, 2020 Jan 01. 313 (109), 506-509.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27095696
Autor:
Suttie, Megan
Publikováno v:
Journal of the Fantastic in the Arts, 2020 Jan 01. 311 (107), 154-157.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27095897
Autor:
Suttie, Megan
Publikováno v:
Journal of the Fantastic in the Arts, 2019 Jan 01. 303 (106), 463-466.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27095635
Autor:
Suttie, Megan
Taking up Henry Giroux’s call for an “enobling [sic], imaginative vision” and a “language of possibility” with which to generate hope and a plan for improving education in North America, this thesis presents Lev Grossman’s fantasy series
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1154::b547e1ed20ca8c883250937794ac7ad9
http://hdl.handle.net/11375/20523
http://hdl.handle.net/11375/20523
Autor:
SUTTIE, MEGAN
Publikováno v:
Journal of the Fantastic in the Arts; 2022, Vol. 32 Issue 3, p457-459, 3p