Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Sutherland, Julia."'
Publikováno v:
Research Papers in Education; Oct2024, Vol. 39 Issue 5, p774-796, 23p
Autor:
Sutherland, Julia.
This thesis is concerned with the connection between syntax and semantics regarding the construction of special meaning in English. To investigate this construction I have taken a selection of English idioms, modified them in structured ways and then
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10413/11077
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McMullan, Tara1, Sutherland, Julia2 jcs23@sussex.ac.uk
Publikováno v:
London Review of Education. Nov2020, Vol. 18 Issue 3, p495-510. 16p.
Autor:
Westbrook, Jo1 jlw24@sussex.ac.uk, Sutherland, Julia1 j.c.sutherland@sussex.ac.uk, Oakhill, Jane2 j.oakhill@sussex.ac.uk, Sullivan, Susan2 s.r.sullivan@sussex.ac.uk
Publikováno v:
Literacy. May2019, Vol. 53 Issue 2, p60-68. 9p. 2 Charts.
Autor:
Sutherland, Julia1 j.c.sutherland@sussex.ac.uk
Publikováno v:
Literacy. Jul2006, Vol. 40 Issue 2, p106-114. 9p.
Autor:
SUTHERLAND, JULIA ROSE
Publikováno v:
Room Magazine; 2024, Vol. 47 Issue 1, p4-4, 1p, 1 Black and White Photograph
Autor:
Sutherland, Julia C.
This is a year-long, action-research project investigating how to develop pupils' exploratory talk and higher-cognitive thinking in secondary English classes. Four teachers, their Year 8 classes (110 pupils) in Sussex and an ITE educator collaborated
Externí odkaz:
https://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.554519
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.