Zobrazeno 1 - 10
of 101
pro vyhledávání: '"Sustainable Tourist"'
Publikováno v:
Journal of Humanities and Social Sciences Mahasarakham University, Vol 43, Iss 1, Pp 31-42 (2024)
The objectives of this research were tostudy the tourism resources and the tourism sites’ potential in Bang Yai District,Nonthaburi Provinceanddesign 4 touristroutestogether with tourism activities on those routes. The research tools were a tourism
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c128b6a20f83468a92c2e5b63543f696
Autor:
Hien Hoang, Pham Huong Trang
Publikováno v:
Brawijaya Journal of Social Science, Vol 3, Iss 1, Pp 1-18 (2023)
This paper explores the complex landscape of smart tourism, investigating the implications of technology and data for sustainable growth within the tourism industry. Understanding the nuanced interplay between smart tourism initiatives and sustainabi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ffe0aebd90924c3282ae472999c3a70a
Autor:
Thembinkosi Keith Gumede
Publikováno v:
African Journal of Hospitality, Tourism and Leisure, Vol 11, Iss 4, Pp 1362-1380 (2022)
This paper explores how tourists’ loyalty toward South Africa’s cultural heritage tourism sites has been sustained amid COVID-19 pandemic. The data were collected from 25 conveniently sampled tourists’ narratives at the KwaBulawayo Cultural C
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/27e73362793849efbf1746656ca48e30
Autor:
Dimitrova, Mihaela
Publikováno v:
Известия на Съюза на учените - Варна. Серия Икономически науки / Izvestia Journal of the Union of Scientists - Varna. Economic Sciences Series. 11(1):193-201
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1090605
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Land, Vol 10, Iss 11, p 1142 (2021)
In this study, the presence and management of the social networks of 78 tourist destinations were analyzed for the development of sustainable tourism, with particular attention being paid to Spanish smart destinations. The variables for the empirical
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d75eb3b764094ae181e32a93dfe12c66
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.