Zobrazeno 1 - 10
of 129
pro vyhledávání: '"Sustainable Development Literacy"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Purpose – This paper aims to present and analyse the experiences and challenges during the development of sustainable development literacy (SDL) implemented in the context of the EDUCABILITY project. Design/methodology/approach – It briefly discu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::6e610d4c85e8238637c12f7674a67a14
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Carmen Argondizzo, Gillian Mansfield
Publikováno v:
Language Learning in Higher Education. 12:365-366
The modern era is characterised by the explosion of Information and Communication Technologies (ICT) and their multiple applications both in school communities and extracurricular activities. ICT enables the school community to engage in new educatio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::20eeb9624bd4d2847126d4858824106d
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3219204
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3219204
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Evaggelia Pavlatou, Sofia Giakoumi, Argyro Andriopoulou, Theodora Kouvarda, Michael Scoullos, Christos Tsabaris
Publikováno v:
Mediterranean Marine Science; Τόμ. 23 Αρ. 2 (2022): Special Issue Ocean Literacy; 327-337
Mediterranean Marine Science; Vol. 23 No. 2 (2022): Special Issue Ocean Literacy; 327-337
Mediterranean Marine Science; Vol. 23 No. 2 (2022): Special Issue Ocean Literacy; 327-337
The modern era is characterized by the explosion of Information and Communication Technologies (ICT) and their multiple applications both in the school community and in the extracurricular activities. ICT enables the school community to be engaged in
Autor:
Dr. (Mrs.) Aruna A. Singh.
Climate models predict that Earth’s global average temperate will rise in the future. For the next two decades warming of about 0.2° Celsius is projected. If we continue to emit as many, or more, greenhouse gases, this will cause more warming duri
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9657bd3d73f3e42ac3a0b5f35b0b3779