Zobrazeno 1 - 10
of 313
pro vyhledávání: '"Sustainability measurement"'
Autor:
V.S., Kavitha, Firoz C., Mohammed
Publikováno v:
Benchmarking: An International Journal, 2022, Vol. 30, Issue 9, pp. 2967-2992.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/BIJ-09-2021-0547
Autor:
Valentina F. Fomina
Publikováno v:
Север и рынок: формирование экономического порядка, Vol 26, Iss 4, Pp 157-174 (2023)
Progress toward achieving SDG 6 (“Clean Water and Sanitation”) is monitored by means of thirteen global indicators. However, insufficient data from countries, including Russia, underscore the need to assess regional water supply as well as its ef
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8730cda2233f45e1ae906527cee8037d
Autor:
Vladimir S. Zharov
Publikováno v:
Север и рынок: формирование экономического порядка, Vol 26, Iss 4, Pp 19-33 (2023)
Sustainable development stands as the principal paradigm for global economic progress in the 21st century. However, the challenge of measuring the sustainability of economic systems across various types and levels persists. This study introduces a no
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/95d12e1d69d547ec8e8eae4150ae5b98
Autor:
Ieva Cataldo
Publikováno v:
Mokslas: Lietuvos Ateitis, Vol 16 (2024)
This paper provides an analysis of the most important sustainability indicators for SSCM in construction and gives a detailed overview of what has been scientifically accomplished in the field to date, and identifies areas for further research. The m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3476060eeb364c52a19eb4bc7598ea84
Autor:
Francesca Abastante
Publikováno v:
Valori e Valutazioni, Vol 32, Pp 31-43 (2023)
This paper aims to investigate the role of sustainability protocols at the neighborhood scale (Neighborhood Sustainable Assessment Tools) as possible tools to support the measurement of sustainability to implement effective design strategies for the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/66e625087fb2469ba7be8b2f6cfbce35
Publikováno v:
Marketing Accountability for Marketing and Non-marketing Outcomes
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Karimi, Tooraj, Hojati, Arvin
Publikováno v:
Journal of Modelling in Management, 2021, Vol. 17, Issue 2, pp. 440-455.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JM2-08-2020-0224