Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Sustainability and Textile"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
PETER DAVIS SUMO
Publikováno v:
Croatian Regional Development Journal
Volume 3
Issue 2
Volume 3
Issue 2
The proliferation of environmental awareness and the growing recognition of the significance of sustainability has resulted in a new trend of retailers embracing secondhand reselling from unsold or unwanted inventories. Their numbers are increasing w
Autor:
Puppim, Régis
Programa doutoral em Engenharia Têxtil
Esta tese académico-científica aborda uma investigação na área de Engenharia Têxtil com vistas no planeamento e desenvolvimento de um novo produto têxtil, com matéria-prima baseada em resíduos tê
Esta tese académico-científica aborda uma investigação na área de Engenharia Têxtil com vistas no planeamento e desenvolvimento de um novo produto têxtil, com matéria-prima baseada em resíduos tê
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______307::e8ab8918703aa6627c3274d94ed27cac
https://hdl.handle.net/1822/78790
https://hdl.handle.net/1822/78790
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Giulio Mario Cappelletti, Giuseppe Martino Nicoletti, Michele Dassisti, Giuseppe Ioppolo, Carlo Russo, Pasqua L’Abbate
Publikováno v:
Journal of Cleaner Production. 172:735-742
The manufacturing trend nowadays seems to be in contrast with the ecosystem needs, as it is based on the exploitation of limited natural resources. A new paradigm is now driving manufacturing in the direction of sustainability: the green and circular
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
BERNARDI, ALBERTA
Le Nazioni Unite hanno espresso la necessità che aziende e consumatori si orientino ad una maggiore sostenibilità. Questa tesi parte da tale constatazione e analizza l’impatto che la sostenibilità ha sulle strategie aziendali, sull’orientament
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10280/96135