Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Suslova, T. F."'
Autor:
Komarova, N. M., Suslova, T. F.
Publikováno v:
IDE-Online Journal: International Dialogues on Education: Past & Present; 2021 Special issue, Vol. 8, p7-35, 29p
Publikováno v:
Образование и наука
Introduction. Contemporary psychological and pedagogical studies emphasise that the success of inclusive education of children with autism spectrum disorders (ASD) depends largely on teachers’ readiness and ability to understand students’ with AS
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3377::a4e7f420e25b6a021165f2bc24ad8d99
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/36244
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/36244
Autor:
Komarova, N. M., Suslova, T. F.
Publikováno v:
IDE-Online Journal: International Dialogues on Education: Past & Present; 2021 Special Issue, Vol. 8, p7-35, 29p
Publikováno v:
Образование и наука
The second part of the article aims to analyze domestic experience in support of children with autism; to show the complex model of support of positive socialization of children with ASD and severe defects; to justify the necessity of creating a scie
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3377::4e0cc9b0bfd132417a175c83511ae48d
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/18398
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/18398
Publikováno v:
Образование и наука
The first part of the article aims to show different models of formation of social skills and technologies of social development of children with autism spectrum disorders used abroad. It aims to summarize and systemize the most promising methods of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3377::ca7f223e1795638b499e40620397abcf
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/18385
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/18385
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.