Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"Susanah S"'
Publikováno v:
Journal of Blood Medicine, Vol Volume 15, Pp 77-85 (2024)
Monika Hasna Ramadhan, Nur Melani Sari, Stanza Uga Peryoga, Susi Susanah Department of Child Health, Faculty of Medicine Universitas Padjadjaran/Dr. Hasan Sadikin Hospital, Bandung, IndonesiaCorrespondence: Susi Susanah, Department of Child Health Fa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d57c7c0e3e1740a9820242aec1a9653a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Aksioma: Jurnal Program Studi Pendidikan Matematika, Vol 11, Iss 3, Pp 2029-2043 (2022)
Creative thinking was characterized by the emergence of new ideas which was an important skill for students. Lateral thinking was one way to grow new ideas. Generally, related research was carried out to see the thinking process and its level only wi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/60a546677f644f80aeb3adcd0c22f42a
Publikováno v:
Jupitek, Vol 5, Iss 1, Pp 42-49 (2022)
This study aimed to determine the effect of giving ill-structured problems and well-structured problems to students' self-efficacy. The study population was class VIII students at Junior High School 1 Ngawen Blora which consisted of an experimental c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4a0344dbc2db43a7be1192413c8f4d80
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.