Zobrazeno 1 - 10
of 107
pro vyhledávání: '"Suriyaarachchi P"'
Productive Failure (PF) is a learning approach where students initially tackle novel problems targeting concepts they have not yet learned, followed by a consolidation phase where these concepts are taught. Recent application in STEM disciplines sugg
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2411.11227
Knowledge of programming and computing is becoming increasingly valuable in today's world, and thus it is crucial that students from all backgrounds have the opportunity to learn. As the teaching of computing at high-school becomes more common, there
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2304.06279
Autor:
Chua, Yvonne, Cooray, Sankha, Cortes, Juan Pablo Forero, Denny, Paul, Dupuch, Sonia, Garbett, Dawn L, Nassani, Alaeddin, Cao, Jiashuo, Qiao, Hannah, Reis, Andrew, Reis, Deviana, Scholl, Philipp M., Sridhar, Priyashri Kamlesh, Suriyaarachchi, Hussel, Taimana, Fiona, Tanga, Vanessa, Weerasinghe, Chamod, Wen, Elliott, Wu, Michelle, Wu, Qin, Zhang, Haimo, Nanayakkara, Suranga
Technology integration in educational settings has led to the development of novel sensor-based tools that enable students to measure and interact with their environment. Although reports from using such tools can be positive, evaluations are often c
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2304.03450
Autor:
Duque G, Boersma D, Loza-Diaz G, Hassan S, Suarez H, Geisinger D, Suriyaarachchi P, Sharma A, Demontiero O
Publikováno v:
Clinical Interventions in Aging, Vol Volume 8, Pp 257-263 (2013)
Gustavo Duque,1,2 Derek Boersma,1 Griselda Loza-Diaz,2 Sanobar Hassan,1 Hamlet Suarez,3 Dario Geisinger,3 Pushpa Suriyaarachchi,1 Anita Sharma,1 Oddom Demontiero1,21Falls and Fractures Clinic, Department of Geriatric Medicine, Nepean Hospital, Penrit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8c14cc903b9e455a93dd0957bd6cb322
Publikováno v:
Clinical Interventions in Aging, Vol Volume 8, Pp 61-67 (2013)
Fernando Gomez,1,2 Carmen Lucia Curcio,1 Pushpa Suriyaarachchi,2 Oddom Demontiero,2 Gustavo Duque2 1Research Group on Geriatrics and Gerontology, International Association of Gerontology and Geriatrics Collaborative Center, University of Caldas, Mani
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/83ccab0009c74b2ab2aff6cee089b6f2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gustavo Duque, Sharon Lee Brennan-Olsen, Fernando Gomez, Carmen Lucia Curcio, Derek Boersma, Steven Phu, Sara Vogrin, Pushpa Suriyaarachchi
Publikováno v:
BMJ Open, Vol 9, Iss 7 (2019)
Objectives Traditionally, the approach to fracture prevention has focused on increasing bone mineral density while typically lacking a combined clinical approach to falls prevention and vice versa. To resolve this gap, we implemented and evaluated a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a50125261c874399a3e7871e4021c274
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.