Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Suraworachet, Wannapon"'
Using learning analytics to investigate and support collaborative learning has been explored for many years. Recently, automated approaches with various artificial intelligence approaches have provided promising results for modelling and predicting s
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2401.10264
Effective collaboration requires groups to strategically regulate themselves to overcome challenges. Research has shown that groups may fail to regulate due to differences in members' perceptions of challenges which may benefit from external support.
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2401.01692
Reflective writing is part of many higher education courses across the globe. It is often considered a challenging task for students as it requires self-regulated learning skills to appropriately plan, timely engage and deeply reflect on learning exp
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2211.08222
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education & Information Technologies; Jan2024, Vol. 29 Issue 1, p1071-1098, 28p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Suraworachet, Wannapon, Villa Torrano, Cristina, Zhou, Qi, Asensio Pérez, Juan Ignacio, Dimitriadis Damoulis, Ioannis, Cukurova, Mutlu
Publikováno v:
UVaDOC. Repositorio Documental de la Universidad de Valladolid
instname
instname
Producción Científica Self-Regulated Learning (SRL) competence is imperative to academic achievement. For reflective academic writing tasks, which are common for university assessments, this is especially the case since students are often required
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::ca7a4a46d943a561020438883171593b
https://uvadoc.uva.es/handle/10324/49287
https://uvadoc.uva.es/handle/10324/49287
Publikováno v:
2012 IEEE/IPSJ 12th International Symposium on Applications & the Internet; 1/ 1/2012, p245-250, 6p