Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Supporting strategy"'
Autor:
Qiuyang QIAN, Chingyi Nam, Ziqi Guo, Yanhuan Huang, Xiaoling Hu, Stephanie C. Ng, Yongping Zheng, Waisang Poon
Publikováno v:
Journal of NeuroEngineering and Rehabilitation, Vol 16, Iss 1, Pp 1-16 (2019)
Abstract Background Different mechanical supporting strategies to the joints in the upper extremity (UE) may lead to varied rehabilitative effects after stroke. This study compared the rehabilitation effectiveness achieved by electromyography (EMG)-d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/56c7e9d517084233a213112a5789ff4b
Autor:
Xiaoling Hu, Wai Sang Poon, Yongping Zheng, Chingyi Nam, Stephanie C.P. Ng, Yanhuan Huang, Qiuyang Qian, Ziqi Guo
Publikováno v:
Journal of NeuroEngineering and Rehabilitation, Vol 16, Iss 1, Pp 1-16 (2019)
Journal of NeuroEngineering and Rehabilitation
Journal of NeuroEngineering and Rehabilitation
Different mechanical supporting strategies to the joints in the upper extremity (UE) may lead to varied rehabilitative effects after stroke. This study compared the rehabilitation effectiveness achieved by electromyography (EMG)-driven neuromuscular
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Review of Educational Research, 88(6), 799-843. SAGE Publications Inc.
Chen, J, Wang, M, Kirschner, P A & Tsai, C-C 2018, ' The Role of Collaboration, Computer Use, Learning Environments, and Supporting Strategies in CSCL : A Meta-Analysis ', Review of Educational Research, vol. 88, no. 6, pp. 799-843 . https://doi.org/10.3102/0034654318791584
Chen, J, Wang, M, Kirschner, P A & Tsai, C-C 2018, ' The Role of Collaboration, Computer Use, Learning Environments, and Supporting Strategies in CSCL : A Meta-Analysis ', Review of Educational Research, vol. 88, no. 6, pp. 799-843 . https://doi.org/10.3102/0034654318791584
This meta-analysis synthesizes research findings on the effects of computer-supported collaborative learning (CSCL) based on its three main elements: (1) the collaboration per se, (2) the use of computers, and (3) the use of extra learning environmen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::761ed4e9c125294ed7366b18bcc422dd
https://research.ou.nl/en/publications/a9aa236c-0ea9-4c1f-a821-55dd5e692e6a
https://research.ou.nl/en/publications/a9aa236c-0ea9-4c1f-a821-55dd5e692e6a
Publikováno v:
Journal of Tropical Ecology
Journal of Tropical Ecology, Cambridge University Press (CUP), 2011, 27 (6), pp.641-644. ⟨10.1017/S0266467411000356⟩
Journal of Tropical Ecology, Cambridge University Press (CUP), 2011, 27 (6), pp.641-644. ⟨10.1017/S0266467411000356⟩
The main interest in studying monodominant forests in the tropics (i.e. single-dominant forest sensu Richards 1996 and Connell & Lowman 1989) is that processes leading to monodominance may highlight mechanisms controlling species diversity (Hart et a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.