Zobrazeno 1 - 10
of 311
pro vyhledávání: '"Supply service"'
Publikováno v:
Water Supply, Vol 24, Iss 6, Pp 2024-2038 (2024)
The purpose of this article is to evaluate the water company in Algeria (ADE) subscribers’ Willingness To Pay (WTP) for a better service offer. This study assessed the WTP for improved drinking water in the department of Souk-Ahras (Algeria), using
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6c188be6bb03471788724d51e8a493fc
Publikováno v:
Arab Gulf Journal of Scientific Research, 2023, Vol. 41, Issue 4, pp. 518-538.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/AGJSR-07-2022-0110
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Energy Reports, Vol 8, Iss , Pp 537-543 (2022)
An efficient early-warning method for power supply service quality(PSSQ) is of great significance to optimize the customer experience of power service and ensure the security of power systems. Based on the power service data from the customer side, t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b9adbf4187a54ef1819a51e8be5529e0
Publikováno v:
Frontiers in Environmental Science, Vol 11 (2023)
With the rapid development of high-speed railway (HSR), many scholars have studied the competition between HSR and aviation or inter-city coach, but few studies have discussed the supply-service relationship within the railway system. This paper expl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ca75daac96b0457c894972a399b6c73f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 8, Pp 138984-138998 (2020)
Cooperative relationships and interactive decision behaviors between online stores and third-party logistics (TPL) have attracted increasing attention from academics as well as practitioners with the development of the online retailing industry. Howe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8f85d4eeaa8c4cfabe4d1df7979e07bc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
With the development of Internet technology, e-commerce platforms have emerged one after another, and the competition of the fruit e-commerce market is increasingly intensified. How to boost customer demand by improving their purchase intention has b
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d3b116e4e3b64cddb79248c6af564793