Zobrazeno 1 - 10
of 4 408
pro vyhledávání: '"Supplier-induced demand"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gordon Rötzel, Peter1 (AUTHOR) peter.roetzel@th-ab.de
Publikováno v:
PLoS ONE. 7/25/2024, Vol. 19 Issue 7, p1-16. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Public Health, Vol 11 (2023)
IntroductionThis study investigated the impact of competition on supplier-induced demand in medical markets theoretically and experimentally.MethodsWe employed the framework of credence goods to describe the information asymmetry between physicians a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/99d78be634a144c09d5b9e2537944b2e
Autor:
Akbari, Mohammad1 (AUTHOR), Arani, Abbas Assari1 (AUTHOR) assari_a@modares.ac.ir, Akbari, Mohammad Esmaeil2 (AUTHOR), Sahabi, Bahram3 (AUTHOR), Olyaeemanesh, Alireza4 (AUTHOR), Noorian, Sajad5 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Health Planning & Management. Mar2022, Vol. 37 Issue 2, p873-885. 13p.
Autor:
Karunadasa, Manela1 (AUTHOR) manela.karunadasa@tuni.fi, Sieberg, Katri K.1 (AUTHOR) katri.sieberg@tuni.fi, Jantunen, Toni Tapani Kristian1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Games (20734336). Jun2023, Vol. 14 Issue 3, p46. 31p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Peter Gordon Rötzel
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 19, Iss 7, p e0307671 (2024)
This article develops a model showing how information reporters influence information load among decision makers and generate supplier-induced information demand (SID). The intra-corporate information-providing process is an expert market with inform
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4b0ee93318bd42d585ba2bf91a23045f