Zobrazeno 1 - 10
of 68
pro vyhledávání: '"Supple, Briony"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Practice Teaching & Learning; 2023, Vol. 20 Issue 2, p1-18, 18p
Autor:
Supple, Briony, Cronin, James G. R.
Publikováno v:
Teaching & Learning Inquiry; 2023, Vol. 11, p1-19, 19p
Autor:
Power, Katie, Supple, Briony
Teachers hold valuable knowledge and intimate understanding of the spaces where students learn. It is important to leverage their knowledge and allow their voices to be heard in planning new spaces. This article reports on mixed methods research unde
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1535::fa967bcd233a73c8c18d63c7a72459c9
https://hdl.handle.net/10468/12897
https://hdl.handle.net/10468/12897
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Several research articles have reported the shortage of qualified anatomy teachers across different countries. This issue is being addressed by developing graduate anatomy training programs where students are taught the different anatomical sciences.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::538f4faee6d742aa95f02ed4166aafd9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Higher Education Theory & Practice; 2021, Vol. 21 Issue 12, p84-93, 10p
Publikováno v:
AISHE-J: The All Ireland Journal of Teaching & Learning in Higher Education; Autumn2021, Issue 3, p1-13, 13p