Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Suorsa, Teemu"'
Publikováno v:
Aikuiskasvatus
Artikkelissa tarkastellaan aikuisen etäopiskelijan arkea jatkuvan ja monimuotoistuvan oppimisen kontekstissa. Arki olosuhteineen, osallisuuksineen ja merkitysrakenteineen muodostaa etänä opiskelevan varsinaisen oppimisympäristön. Kehitys ja oppi
Publikováno v:
Nordic Psychology; Dec2023, Vol. 75 Issue 4, p366-385, 20p
Publikováno v:
Human Arenas; Dec2023, Vol. 6 Issue 4, p685-703, 19p
Autor:
Ylimaula, Sirpa, Suorsa, Teemu
Publikováno v:
Human Arenas; Jun2023, Vol. 6 Issue 2, p343-357, 15p
Publikováno v:
Kasvatus
Artikkelissa tarkastellaan lukio-opinnoissa koettujen haasteiden ja toimijuuden suhdetta lukion jatkamiseen ja keskeyttämiseen subjektitieteellisen psykologian viitekehyksessä. Aineisto muodostuu keskusteluista yhdeksän lukiosta valmistuneen ja yh
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Suorsa, Teemu
Publikováno v:
Kasvatus
Publikováno v:
Kasvatus
nonPeerReviewed
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::dd45fa56dfcb6dedad134ae7c8075656
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202307034334
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202307034334
Autor:
Suorsa, Teemu
Publikováno v:
Nordia Geographical Publications, Vol 48, Iss 6 (2020)
Nordia Geographical Publications
Nordia Geographical Publications
I first introduce an approach in educational psychology that has developed ways of understanding individuals’ actions and experiences in explicit relation to socio-material practices and societal conditions. Next, I describe the particularities of
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.