Zobrazeno 1 - 10
of 2 389
pro vyhledávání: '"Sung Joseph J"'
Autor:
Xiong, Conghao, Chen, Hao, Zheng, Hao, Wei, Dong, Zheng, Yefeng, Sung, Joseph J. Y., King, Irwin
Survival analysis, as a challenging task, requires integrating Whole Slide Images (WSIs) and genomic data for comprehensive decision-making. There are two main challenges in this task: significant heterogeneity and complex inter- and intra-modal inte
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2406.09696
Autor:
Xiong, Conghao, Lin, Yi, Chen, Hao, Zheng, Hao, Wei, Dong, Zheng, Yefeng, Sung, Joseph J. Y., King, Irwin
Transferring knowledge from a source domain to a target domain can be crucial for whole slide image classification, since the number of samples in a dataset is often limited due to high annotation costs. However, domain shift and task discrepancy bet
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2303.05780
Multiple Instance Learning (MIL) and transformers are increasingly popular in histopathology Whole Slide Image (WSI) classification. However, unlike human pathologists who selectively observe specific regions of histopathology tissues under different
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2301.08125
Autor:
Kang Xiaoping, Yin Ping, Fang Jiqian, Yan Hong, Yan Xiaoyan, Zhao Yanfang, Ma Xiuqiang, Zou Duowu, Wang Rui, Li Qiang, Dent John, Sung Joseph J, Halling Katarina, Johansson Saga, Liu Wenbin, He Jia
Publikováno v:
Health and Quality of Life Outcomes, Vol 8, Iss 1, p 128 (2010)
Abstract Background Gastroesophageal reflux disease imposes a significant burden of illness in Western populations. However, data on the impact of reflux symptoms on daily life in Asian populations are scarce. The current study aimed to evaluate the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/344bd923c13e4fe884c3095d846a0e54
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.