Zobrazeno 1 - 10
of 63
pro vyhledávání: '"Sundqvist, Annette"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sundqvist, Annette (Anett)
The present thesis investigated several components important to the understanding of mentalization for children who use augmentative and alternative communication (AAC). The result of the thesis demonstrated that non-verbal mental age correlated sign
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-61120
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sundqvist, Annette, Barr, Rachel, Heimann, Mikael, Birberg‐Thornberg, Ulrika, Koch, Felix‐Sebastian
Publikováno v:
Acta Paediatrica; Mar2024, Vol. 113 Issue 3, p517-522, 6p
Autor:
Sundqvist, Annette1 anett.Sundqvist@liu.se, Koch, Felix‐Sebastian1, Söderberg, Mimmi2, Barr, Rachel3, Heimann, Mikael1
Publikováno v:
Infancy. Jul2022, Vol. 27 Issue 4, p682-699. 18p.
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology November 2016 151:109-119
Autor:
Koch, Felix-Sebastian, Heimann, Mikael, Rudner, Mary, Barr, Rachel, Sundqvist, Annette, Thornberg, Ulrika, Ullman, Michael
We adapted the classic serial reaction time (SRT; Nissen & Bullemer, 1987) task so that it can be used with infants. The ocular-motor serial reaction time (SRT) task uses saccade latencies as reaction time measure rather than button presses. Images a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::9aec5c8723c7466d96f2217a7cf18d6c
Autor:
Frölander, Hans Erik, Möller, Claes, Marshall, Jan D., Sundqvist, Annette, Rönnåsen, Berit, Falkensson, Lil, Lyxell, Björn
Publikováno v:
In International Journal of Pediatric Otorhinolaryngology March 2014 78(3):530-537
Publikováno v:
In International Journal of Pediatric Otorhinolaryngology March 2014 78(3):538-544
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.