Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"Sundler, Maria"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Design & Technology Education; Sep2024, Vol. 29 Issue 2, p126-141, 16p
Artikeln presenterar en studie om hur undervisning kan stötta elevers förståelse av växthuseffekten. Studien genomfördes som en Learning study i årskurs 7. Syfte var att identifiera möjliga kritiska aspekter för att förstå växthuseffekten
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::bb86fc71c531acd429ab2618ce4d34ee
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kth:diva-272137
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kth:diva-272137