Zobrazeno 1 - 10
of 52
pro vyhledávání: '"Sund, Per"'
Autor:
Sund, Per
Discerning selective traditions in the socialization content of environmental education – implications for education for sustainable development This thesis offers an empirical contribution to research on content issues in environmental education.
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mdh:diva-708
Autor:
Finnveden, Göran, Friman, Eva, Mogren, Anna, Palmer, Henrietta, Sund, Per, Carstedt, Göran, Lundberg, Sofia, Robertsson, Barbro, Rodhe, Håkan, Svärd, Linn
Publikováno v:
International Journal of Sustainability in Higher Education, 2020, Vol. 21, Issue 4, pp. 685-698.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJSHE-09-2019-0287
Autor:
Sund, Per, Gericke, Niklas
This study investigates functions of the concept of selective traditions by means of a qualitative systematic review synthesis of earlier research. The study is based on a review method for integrating qualitative studies and looks for “themes” i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______383::c8f0e10d5a6ad7f12d66b7d6282f36c3
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-85319
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-85319
Autor:
Håkansson, Michael, Caiman, Cecilia, Ericsdotter Nordgren, Christine, Halvars, Bodil, Ignell, Caroline, Moberg, Emilie, Rosell Steuer, Pernilla, Sund, Per
Medel från Rektors 5:e utlysning för kvalitetsutveckling för utbildning har använts för att genomföra en genomlysning av Stockholms universitets (SU) lärarprogram med avseende på didaktik och hållbar utveckling. Didaktik belyser undervisning
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::0c147d21f4b87896c5b9a7c38da7e5fc
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-205559
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-205559
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Det här temanumret handlar om teoretisk och empirisk forskning som rör miljö- och hållbarhetsfrågor. Syftet med tidskriftens ”call for papers” som gick ut hösten 2016 var att belysa och visa på den mångfald av riktningar som utvecklas fö
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______681::3483fd0de7e02c711fc64db15b8b90ca
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mau:diva-910
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mau:diva-910
Publikováno v:
Journal of Education for Sustainable Development; Mar2020, Vol. 14 Issue 1, p78-97, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This paper reports results from a project that aims at investigating if and in which way the introduction of national tests in science education influence teachers’ opinions of what is ”good” education in science and how this effects teachers
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::f68a5ecc390dcf74d453b67d708c3747
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mdh:diva-18731
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mdh:diva-18731