Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Sun Da Jun"'
Autor:
An Nguyen, Stefan Foerstel, Thomas Kittler, Andrey Kurzyukov, Leo Schwinn, Dario Zanca, Tobias Hipp, Sun Da Jun, Michael Schrapp, Eva Rothgang, Bjoern Eskofier
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 9, Pp 117140-117152 (2021)
The most important goal of customer service is to keep the customer satisfied. However, service resources are always limited and must prioritize specific customers. Therefore, it is essential to identify customers who potentially become unsatisfied a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d2f90cb05e394ec4bc8aa96da42d384b
Autor:
Nguyen, An, Foerstel, Stefan, Kittler, Thomas, Kurzyukov, Andrey, Schwinn, Leo, Zanca, Dario, Hipp, Tobias, Sun, Da Jun, Schrapp, Michael, Rothgang, Eva, Eskofier, Bjoern
Publikováno v:
IEEE Access 9 (2021): 117140-117152
The most important goal of customer services is to keep the customer satisfied. However, service resources are always limited and must be prioritized. Therefore, it is important to identify customers who potentially become unsatisfied and might lead
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2101.04086
Publikováno v:
Zeitschrift für Kristallographie - New Crystal Structures, Vol 225, Iss 4, Pp 749-750 (2010)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8e068a44dd714d7081b1973c3eab1c44
Publikováno v:
Zeitschrift für Kristallographie - New Crystal Structures, Vol 225, Iss 3, Pp 601-602 (2010)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/78e23c82fb8e43a3b5ac446053267d20
Publikováno v:
Zeitschrift für Kristallographie - New Crystal Structures, Vol 224, Iss 4, Pp 671-672 (2009)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7bd0a41abd774a8c921ca967784d010b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the 21st International Conference on Industrial Engineering & Engineering Management 2014; 2015, p555-558, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.