Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Sun, Xu Hua"'
Autor:
Novotná, J., Kaur, Berinderjeet, Gervasoni, Ann, Askew, Mike, Veldhuis, M., Pearn, Catherine, Sun, Xu Hua, Bartolini Bussi, Mariolina, Leerstoel Leseman, Education and Learning: Cognitive and Motor Disabilities
Publikováno v:
Building the Foundation: Whole Numbers in the Primary Grades, 251. Springer International Publishing
ISSUE=1;STARTPAGE=251;ISSN=1387-6872;TITLE=Building the Foundation: Whole Numbers in the Primary Grades
ISSUE=1;STARTPAGE=251;ISSN=1387-6872;TITLE=Building the Foundation: Whole Numbers in the Primary Grades
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::6ad629447d84797557891cfaf359b37d
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/363335
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/363335
Autor:
Bartolini Bussi, Maria G., Inprasitha, Maitree, Arzarello, Ferdinando, Bass, Hyman, Kortenkamp, Ulrich, Ladel, Silke, Lajoie, Caroline, Ni, Yujing, Rottmann, Thomas, Sarungi, Veronica, Soury-Lavergne, Sophie, Young-Loveridge, Jenny, Sun, Xu Hua
Publikováno v:
New ICMI Study Series ISBN: 9783319635545
The core of this chapter is the notion of artefact, starting from the discussion of the meaning of the word in the literature and offering a gallery of cultural artefacts from the participants’ reports and the literature. The idea of artefacts is c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::daf05f1fb7d17c3f2fe3925aa1d58abe
https://pub.uni-bielefeld.de/record/2937633
https://pub.uni-bielefeld.de/record/2937633
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bartolini Bussi, Maria G., Sun, Xu Hua
mathematics teaching and learning in the primary school; whole number arithmetic; 23rd ICMI Study; international perspectives on primary math education; social-cultural diversity of early mathematics teaching; institutional constraints of early mathe
Externí odkaz:
http://library.oapen.org/handle/20.500.12657/27846
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
PUB-Publications at Bielefeld University
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::95259b4ace50901cd3c092bd233a36f7
https://pub.uni-bielefeld.de/publication/2939389
https://pub.uni-bielefeld.de/publication/2939389
Autor:
Anna Baccaglini-Frank, Marja van den Heuvel-Panhuizen, Yan Ping Xin, Lieven Verschaffel, Brian Butterworth, Joanne Mulligan
Publikováno v:
New ICMI Study Series ISBN: 9783319635545
This chapter provides an overview of the ICME 23 Study panel on special needs in research and instruction in whole number arithmetic. It starts with a general introduction by Verschaffel about the state of affairs in and the major issues and challeng
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::08c8058ec96678d6a6f0bd3ac7594f87
https://doi.org/10.1007/978-3-319-63555-2_16
https://doi.org/10.1007/978-3-319-63555-2_16
Autor:
Alf T Coles, Yunpeng Ma, Yanling Wang, Nathalie Sinclair, Nicole Roberts, Shengqing He, Jasmina Milinković, Lieven Verschaffel, Shu Xie, Joanne Mulligan, Anna Baccaglini-Frank, Andreas Obersteiner, Peter Gould, Der-Ching Yang
Publikováno v:
New ICMI Study Series ISBN: 9783319635545
This chapter focuses on the neuro-cognitive, cognitive and developmental analyses of whole number arithmetic (WNA) learning. It comprises five sections. The first section provides an overview of the working group discussion. Section 7.2 reviews neuro
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::481869039947dd36d9889839a56b53cf
http://hdl.handle.net/11568/930065
http://hdl.handle.net/11568/930065