Zobrazeno 1 - 10
of 236
pro vyhledávání: '"Sumner, Tamara"'
Autor:
Suresh, Abhijit, author, Penuel, William R., author, Jacobs, Jennifer K., author, Raza, Ali, author, Martin, James H., author, Sumner, Tamara, author
Publikováno v:
Uses of Artificial Intelligence in STEM Education, 2024.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780198882077.003.0017
Autor:
Suresh, Abhijit, Jacobs, Jennifer, Harty, Charis, Perkoff, Margaret, Martin, James H., Sumner, Tamara
Transcripts of teaching episodes can be effective tools to understand discourse patterns in classroom instruction. According to most educational experts, sustained classroom discourse is a critical component of equitable, engaging, and rich learning
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2204.09652
Often neglected in traditional education, spatial thinking has played a critical role in science, technology, engineering, and mathematics (STEM) education. Spatial thinking skills can be enhanced by training, life experience, and practice. One appro
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2105.10783
Autor:
Suresh, Abhijit, Jacobs, Jennifer, Lai, Vivian, Tan, Chenhao, Ward, Wayne, Martin, James H., Sumner, Tamara
TalkMoves is an innovative application designed to support K-12 mathematics teachers to reflect on, and continuously improve their instructional practices. This application combines state-of-the-art natural language processing capabilities with autom
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2105.07949
Autor:
Jacobs, Jennifer, Scornavacco, Karla, Harty, Charis, Suresh, Abhijit, Lai, Vivian, Sumner, Tamara
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education April 2022 112
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cassell, Boots, Jones, Casey, Recker, Mimi, Ridgway, Judy, Sumner, Tamara, Shreve, Gregory, Zeng, Marcia Lei, Subrahmanyam, Bhagirathi, Shin, Peter
At the NSDL AM 2004, the SIG titled What's in the NSDL Metadata Repository? The Technical, Cataloging, and Evaluations Challenges at the NSDL All Projects Meeting brings together technical, cataloging, and evaluation experts to identify methods to de
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/105980
Digital Library for Earth Science Education, DLESE
Review of digital educational resources, such as course modules, simulations, and data analysis tools, can differ from review of scholarly articles, in the heterogeneity and complexity of the re
Review of digital educational resources, such as course modules, simulations, and data analysis tools, can differ from review of scholarly articles, in the heterogeneity and complexity of the re
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/106387
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.