Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Sumal, Anoop S"'
Autor:
Sumal, Anoop S.1 (AUTHOR), Ali, Jason M.2 (AUTHOR) ja297@cam.ac.uk, Kyriacou, Harry1 (AUTHOR), Tuttle, Christopher J.1 (AUTHOR), Moorjani, Narain2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Cardiac Surgery. Apr2021, Vol. 36 Issue 4, p1468-1476. 9p. 5 Charts, 1 Graph.
Publikováno v:
Medical Teacher. 43:148-151
Placements in the emergency department provide medical students with countless clinical and practical learning opportunities. However, medical education may not always be optimised for students in this busy, potentially overwhelming environment. Prio
Autor:
Sumal, Anoop S.1 (AUTHOR) as2557@cam.ac.uk, Kyriacou, Harry1 (AUTHOR), Mostafa, Ahmed M. H. A. M.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Cardiac Surgery. Jul2020, Vol. 35 Issue 7, p1609-1617. 9p. 3 Diagrams.
Large, symptomatic and ruptured abdominal aortic aneurysms are usually treated surgically if patients are deemed fit enough. This may be achieved through endovascular or open surgical repair. The type of treatment that a patient receives is dependant
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______109::719d7e9a54b70a09c29a3e9d7006c287
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/327398
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/327398
An abdominal aortic aneurysm is an irreversible dilatation of the abdominal aorta. The majority of abdominal aortic aneurysms are asymptomatic and identified incidentally while investigating a separate pathology. Others are detected by national scree
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______109::f15da4ee594e133f2498e1a268b9e0ed
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/324913
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/324913
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Clinical Anatomy; May2021, Vol. 34 Issue 4, p651-658, 8p
Publikováno v:
Medical Teacher; Feb2021, Vol. 43 Issue 2, p148-151, 4p
Publikováno v:
Medical Teacher; Mar2022, Vol. 44 Issue 3, p334-335, 2p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.