Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Suleiman Kabir"'
Publikováno v:
UMYU Journal of Microbiology Research, Pp 550-559 (2024)
Study’s Novelty/Excerpt • This study introduces an approach to controlling Culex mosquito populations by utilizing metabolites and spore extracts of Aspergillus fumigatus, marking a departure from traditional chemical insecticides that often
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4a6266aad7ce47ac85848d331125c261
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
YUSUF LANRE SHUAIB-BABATA, KOBE HASSAN IBRAHIM, OWOLABI IBRAHIM AMBALI, ABOLORE RAHEEM YAHYA, SULEIMAN KABIRU AJAO, ISHAQ NA'ALLAH AREMU, ABIBAT ATINUKE PELUMI
Publikováno v:
International Journal of Engineering Materials and Manufacture, Vol 4, Iss 2 (2019)
Recently, there is quest for the use of inexpensive, non-toxic, non-biodegradable, readily available and environmentally acceptable corrosion inhibitor. Studies have shown that these properties could be achieved through the use of plants as inhibitor
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/53c89e2b9fc04b3fa87d07fb2323f14b
Autor:
SULEIMAN KABIRU YAHAYA, 顏書磊
105
Audience Response System (ARS) is a form of interactive learning that aims at enhancing the learning experiences of learners by directly connecting each student with the teacher in a classroom. The purpose of this study was to investigate th
Audience Response System (ARS) is a form of interactive learning that aims at enhancing the learning experiences of learners by directly connecting each student with the teacher in a classroom. The purpose of this study was to investigate th
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/v5m7m8