Zobrazeno 1 - 10
of 837
pro vyhledávání: '"Sulaiman, Syed"'
Autor:
Muda, Mohd Rahimi, Albitar, Orwa, Harun, Sabariah Noor, Syed Sulaiman, Syed Azhar, Hyder Ali, Irfhan Ali, Sheikh Ghadzi, Siti Maisharah
Publikováno v:
In Tuberculosis September 2024 148
Autor:
Bhatti, Zohra, Laghari, Madeeha, Khan, Amer Hayat, Talpur, Bandeh Ali, Sulaiman, Syed Azhar Syed
Publikováno v:
In Journal of Clinical Tuberculosis and Other Mycobacterial Diseases February 2024 34
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Vascular Specialist International, Vol 39 (2023)
Although nonsurgical management of ruptured abdominal aortic aneurysm (rAAA) is still used among a significant number of patients, survival after conservative treatment is extremely rare. We report a case of an 86-year-old female who presented with a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3103f4143818496ea837b2e8fd71f6c9
Autor:
Destiani, Dika P., Utami, Vida M., Farhanah, Syifa, Alfian, Sofa D., Dewi, Sumartini, Sulaiman, Syed A.S., Abdulah, Rizky
Publikováno v:
In Current Therapeutic Research 2023 99
Publikováno v:
In Informatics in Medicine Unlocked 2022 32
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Qureshi, Ali1,2 (AUTHOR), Syed Sulaiman, Syed Azhar1 (AUTHOR) sazhar@usm.my, Rehman, Wajiha3 (AUTHOR), Mehmood, Asim3 (AUTHOR), Idrees, Sumaira3 (AUTHOR), Kumar, Narendar1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 5/23/2023, Vol. 17 Issue 5, p1-9. 9p.
Autor:
Hammad, Mohamed A., Syed Sulaiman, Syed Azhar, Alghamdi, Saleh, Mangi, Altaf Ali, Aziz, Nor Azizah, Mohamed Noor, Dzul Azri
Publikováno v:
In Diabetes & Metabolic Syndrome: Clinical Research & Reviews July-August 2020 14(4):341-346
Autor:
Abubakar, Usman, Muhammad, Haseeb T., Sulaiman, Syed Azhar Syed, Ramatillah, Diana L., Amir, Omalhassan
Publikováno v:
In Currents in Pharmacy Teaching and Learning March 2020 12(3):265-273