Zobrazeno 1 - 10
of 52
pro vyhledávání: '"Sukhdeo, Sharon"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sukhdeo, Sharon
Research has demonstrated that the inequalities of the larger society are perpetuated and reinforced in the educational setting. Furthermore, recent literature demonstrates that the inequalities of race, class and gender shape students' experiences i
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11375/11847
Publikováno v:
Canadian Medical Association Journal (CMAJ); 11/4/2024, Vol. 196 Issue 37, pE1270-E1273, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sukhdeo, Sharon1 (AUTHOR) sharon.sukhdeo@mail.utoronto.ca, Muller, Matthew2 (AUTHOR), McGeer, Allison3 (AUTHOR), Leis, Jerome A4 (AUTHOR), Chan, Adrienne4 (AUTHOR), Gubbay, Jonathan B5 (AUTHOR), Patel, Samir5 (AUTHOR), Khan, Saman2 (AUTHOR), Perusini, Stephen5 (AUTHOR), Li, Xinliu Angel3 (AUTHOR), Kozak, Robert4 (AUTHOR), Mishra, Sharmistha1,2,6,7,8 (AUTHOR), Tan, Darrell H S2 (AUTHOR), Kandel, Christopher9 (AUTHOR)
Publikováno v:
Open Forum Infectious Diseases. Feb2023, Vol. 10 Issue 2, p1-2. 2p.
Publikováno v:
Canadian Medical Association Journal (CMAJ); 10/3/2022, Vol. 194 Issue 38, pE1331-E1336, 6p, 4 Color Photographs, 2 Charts