Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Sugiyama AI"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zuoyou, Liu, Shiota, Satomi, Morio, Yoshiteru, Sugiyama, Ai, Sekiya, Mitsuaki, Iwakami, Shin-ichiro, Ienaga, Hiroki, Fukuchi, Yoshinosuke, Takahashi, Kazuhisa
Publikováno v:
In Respiratory Physiology & Neurobiology April 2019 262:20-25
Autor:
Sugiyama, Ai1 (AUTHOR) moanalh@icloud.com, Kato, Hisashi1 (AUTHOR), Takakura, Hisashi1 (AUTHOR), Osawa, Seita1 (AUTHOR), Maeda, Yuki1 (AUTHOR), Izawa, Tetsuya1 (AUTHOR) tizawa@mail.doshisha.ac.jp
Publikováno v:
Neuropsychopharmacology Reports. Sep2020, Vol. 40 Issue 3, p291-296. 6p.
Autor:
Sugiyama, Ai Inagaki1 (AUTHOR), Shiota, Satomi1 (AUTHOR) sshiota@jutendo.ac.jp, Yamada, Tomoko1 (AUTHOR), Ito, Jun1 (AUTHOR), Suzuki, Kazuhiro2 (AUTHOR), Takahashi, Kazuhisa1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Respirology Case Reports. Jul2020, Vol. 8 Issue 5, p1-4. 4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Enai, Toshihiro, Sugiyama, Ai, Baba, Keiko, Marumine, Ryoko, Mizushima, Yuki, Takahara, Kaori, Inoue, Hiroko, Tanaka, Emiko, Baba, Hiromichi
Publikováno v:
香川大学教育実践総合研究. 13:33-46
application/pdf
本研究では,学級全体にSSTを実施するというCSSTを,A小学校において200X年2月~200X+1年1月まで計5回にわたり実践した。ここでは学級全体の社会的スキルの向上と,学級の仲間
本研究では,学級全体にSSTを実施するというCSSTを,A小学校において200X年2月~200X+1年1月まで計5回にわたり実践した。ここでは学級全体の社会的スキルの向上と,学級の仲間
Autor:
Enai, Toshihiro, Miyamae, Yoshikazu, Baba, Hiromichi, Sakai, Satoshi, Kobayashi, Hisae, Uematsu, Katsuhiro, Nishimura, Kenichi, Sato, Kouichi, Kanazaki, Tomoko, Tamai, Masayo, Sugiyama, Ai, Baba, Keiko, Marumine, Ryoko, Mizushima, Yuki, Tanaka, Emiko
Publikováno v:
香川大学教育実践総合研究. 11:125-139
application/pdf
小中学校の通常クラスに在籍し,対人関係上の問題や社会性の困難をもついわゆる軽度発達障害児に対して小集団SSTを試みた。対象児は,小学2年から中学3年までの医療機関
小中学校の通常クラスに在籍し,対人関係上の問題や社会性の困難をもついわゆる軽度発達障害児に対して小集団SSTを試みた。対象児は,小学2年から中学3年までの医療機関
Autor:
Iwaoka, Michio, Haraki, Chie, Ooka, Ryuta, Miyamoto, Masahiro, Sugiyama, Ai, Kohara, Yumiko, Isozumi, Noriyoshi
Publikováno v:
In Tetrahedron Letters 2006 47(23):3861-3863
Publikováno v:
Advances in Exercise & Sports Physiology; Jan2020, Vol. 25 Issue 3, p56-56, 1/2p