Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Sugg, Zachary"'
Autor:
Sugg, Zachary
This dissertation is an in-depth comparative case study analysis of different ways of tackling the widespread and difficult problem of managing and governing groundwater aquifers. In an open access situation, groundwater presents a highly challenging
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/621123
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/621123
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/621123
Autor:
Seay-Fleming, Carrie, Brown, Adrienne, Gerlak, Andrea K., Bieber, Kait, Zuniga-Teran, Adriana, Sugg, Zachary
Publikováno v:
Socio-Ecological Practice Research; December 2024, Vol. 6 Issue: 4 p397-409, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Scott, Christopher A.1,2 cascott@email.arizona.edu, Sugg, Zachary P.2 zsugg@email.arizona.edu
Publikováno v:
Energies (19961073). Aug2015, Vol. 8 Issue 8, p8211-8225. 15p. 1 Illustration, 1 Chart, 1 Graph, 1 Map.
Publikováno v:
Texas Water Journal, Vol 7, Iss 1 (2016)
Recent severe droughts in U.S. western and Great Plains states have highlighted the challenges that socio-ecological disturbances can pose for governing groundwater resources, as well as the interconnections between groundwater and surface water and
Autor:
Sugg, Zachary P.
Publikováno v:
Resources (2079-9276); Mar2018, Vol. 7 Issue 1, p12, 22p
Autor:
Sugg, Zachary P.
Publikováno v:
Texas Water Journal, Vol 2, Iss 1 (2011)
Citation: Sugg ZP. 2011. Book Review: Water Policy in Texas: Responding to the Rise of Scarcity. Texas Water Journal. 2(1):112-114. Available from: https://doi.org/10.21423/twj.v2i1.6134.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.