Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Sudré , Adriana Pittella"'
Association of toll-like receptors in malaria susceptibility and immunopathogenesis: A meta-analysis
Autor:
Ramirez Ramirez, Aína Danaisa, de Jesus, Myrela Conceição Santos, Rossit, Júlia, Reis, Nathália Faria, Santos-Filho, Marcelo Cerilo, Sudré, Adriana Pittella, de Oliveira-Ferreira, Joseli, Baptista, Andrea Regina de Souza, Storti-Melo, Luciane Moreno, Machado, Ricardo Luiz Dantas
Publikováno v:
In Heliyon April 2022 8(4)
Autor:
da Silveira Raso, Clarissa Nascimento, Millar, Patricia Riddell, Brener, Beatriz, de Mattos, Danuza Pinheiro Bastos Garcia, Leles, Daniela, Fonseca, Ana Beatriz Monteiro, Sudré, Adriana Pittella
Publikováno v:
The Journal of Parasitology, 2019 Apr 01. 105(2), 248-251.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26646700
Autor:
de Oliveira, Amanda Gleyce Lima1 (AUTHOR), Sudré, Adriana Pittella2 (AUTHOR), Bergamo do Bomfim, Teresa Cristina1 (AUTHOR) tcbb@ufrrj.br, Santos, Helena Lúcia Carneiro3 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 8/3/2021, Vol. 16 Issue 8, p1-13. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ferreira, Daniele Mendonça, Sudré , Adriana Pittella, Rabello, Cíntia Regina Lacerda, Fernandes-Santos, Caroline, Pereira , Silvia, Valente, Luiza Carneiro Mareti
Publikováno v:
EaD em Foco; Vol. 11 No. 2 (2021): DL Contributions in times of pandemic and post-pandemic (Part II/II)
EaD em Foco; Vol. 11 Núm. 2 (2021): Edición especial-Educación a distancia en tiempos de pandemia y pospandémica (Parte 2/2)
EaD em Foco; v. 11 n. 2 (2021): Edição Especial-EaD em tempos de pandemia e pós-pandemia (Parte 2/2)
EAD em Foco
Fundação Centro de Ciências e Educação Superior a Distância do Estado do Rio de Janeiro (CECIERJ)
instacron:CECIERJ
EaD em Foco; Vol. 11 Núm. 2 (2021): Edición especial-Educación a distancia en tiempos de pandemia y pospandémica (Parte 2/2)
EaD em Foco; v. 11 n. 2 (2021): Edição Especial-EaD em tempos de pandemia e pós-pandemia (Parte 2/2)
EAD em Foco
Fundação Centro de Ciências e Educação Superior a Distância do Estado do Rio de Janeiro (CECIERJ)
instacron:CECIERJ
The COVID-19 pandemic has brought a new reality to higher education demanding changes in pedagogical practices mediated by digital technologies in virtual learning environments. This paper describes and evaluates an online course that aimed at facult
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::c04842c9ba84b22023f91c746819758c
https://eademfoco.cecierj.edu.br/index.php/Revista/article/view/1327
https://eademfoco.cecierj.edu.br/index.php/Revista/article/view/1327
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Paradelas, Thais, Mattos, Danuza, Sudré, Adriana Pittella, Millar, Patrícia Riddell, Brener, Beatriz, Leles, Daniela
Publikováno v:
Revista Docência do Ensino Superior; Vol. 7 No. 1 (2017); 44-56
Revista Docência do Ensino Superior; Vol. 7 Núm. 1 (2017); 44-56
Revista Docência do Ensino Superior; v. 7 n. 1 (2017); 44-56
Revista Docência do Ensino Superior
Universidade Federal de Minas Gerais (UFMG)
instacron:UFMG
Revista Docência do Ensino Superior; Vol. 7 Núm. 1 (2017); 44-56
Revista Docência do Ensino Superior; v. 7 n. 1 (2017); 44-56
Revista Docência do Ensino Superior
Universidade Federal de Minas Gerais (UFMG)
instacron:UFMG
The insertion of new features in pedagogical practice is an important ally to the teaching process. The use of videos released by the media aims to ensure access to knowledge in different ways and to improve the dynamics of teaching in the classroom.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::8974bcff243bc74ceb032552072139c3
https://periodicos.ufmg.br/index.php/rdes/article/view/2257
https://periodicos.ufmg.br/index.php/rdes/article/view/2257
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.