Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Sucuoglu, Bulbin"'
Publikováno v:
Volume: 21, Issue: 3 451-477
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
This study aimed to analyze the home environment of young children with disabilities. Data related to overallhome environment was collected from 145 mothers by using the Turkish Form of the Home ScreeningQuestionnaire (HSQ-T), while the home learning
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::a4323ca791574477a9d318e101cd4de7
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ozelegitimdergisi/issue/56646/675678
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ozelegitimdergisi/issue/56646/675678
WOS: 000531012000016 In this study, firstly, the psychometric properties of the Turkish version of the Home Screening Questionnaire (3-6 years form), which is used to evaluate the quality of the home environment of young children, was examined, and t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9773::061c082daba0c8c9ef3468aaec192f8d
https://hdl.handle.net/20.500.12712/10063
https://hdl.handle.net/20.500.12712/10063
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cetiner, Ozlem, Sucuoglu, Bulbin
The aim of this study is threefold: a. to investigate the psychometric characteristics of the Turkish Form of Student Risk Screening Scale (SRSS-T) that was developed to determine the risk students for emotional and behavioral disorders (EBD), b. to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4268::abcace4ba3d448ab8198d71f571bfae3
http://hdl.handle.net/11655/24787
http://hdl.handle.net/11655/24787
Autor:
Akalin, Selma1 akalinselma@gmail.com, Sucuoglu, Bulbin1 nimetbulbin@gmail.com
Publikováno v:
Educational Sciences: Theory & Practice. Jun2015, Vol. 15 Issue 3, p739-758. 20p. 1 Chart, 4 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
BAYRAKLI, Hatice, SUCUOGLU, Bulbin
Publikováno v:
International Journal of Early Childhood Special Education; 2018, Vol. 10 Issue 2, p121-143, 23p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.