Zobrazeno 1 - 10
of 23 741
pro vyhledávání: '"Success model"'
Autor:
Kumar, Satinder1 (AUTHOR) kumarsatinder1981@gmail.com, Malhotra, Dipti1 (AUTHOR) diptimalhotra64@gmail.com
Publikováno v:
Review of Marketing Science. Sep2024, Vol. 22 Issue 1, p169-192. 24p.
Autor:
Alshammari, Sultan Hammad1 (AUTHOR) sultan9573@hotmail.com, Alshammari, Radhi Ateeq1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Scientific Reports. 8/9/2024, Vol. 14 Issue 1, p1-12. 12p.
Publikováno v:
Industrial Management & Data Systems, 2024, Vol. 124, Issue 7, pp. 2364-2387.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IMDS-09-2023-0653
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 14, Iss 1, Pp 1-12 (2024)
Abstract Virtual classrooms have recently gained significant consideration in educational institutes and universities due to their potential to encourage and support students’ learning activities. Although recent research has focused extensively on
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/278ccb4934ed4522bf84bf124db7cccf
Autor:
Fauzi, Farhan1 fauzifarhan318@gmail.com, Santoso, Ignatius Hari1 ignatiusharisantoso@edu.unisbank.ac.id
Publikováno v:
Journal of Accounting & Finance Management (JAFM).. Jul2024, Vol. 5 Issue 3, p289-296. 8p.
Autor:
Al Naqbi, Shamma Hamdoon1 shalnaqbi@ra.ac.ae
Publikováno v:
SAGE Open. Apr-Jun2024, Vol. 14 Issue 2, p1-23. 23p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rulinawaty, Lukman Samboteng, Agus Joko Purwanto, Setyo Kuncoro, Jasrial, Mashuri H. Tahilili, Yudi Efendi, Ayi Karyana
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
The learning management system (LMS) is claimed to be a crucial strategy for creating successful e-learning and teaching methods, enhancing students’ learning satisfaction and achieving academic outcomes. Although the Indonesia Open University has
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0ee2dcc73b8246209494817b81a154a5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.