Zobrazeno 1 - 10
of 61 492
pro vyhledávání: '"Success at school"'
Autor:
Susan Andres, Felicity Pine
In nine cohesive chapters, Success in School covers the essential skills and strategies that are prerequisites to student success: how to promote a positive attitude, how to organize a work space, how to manage time, how to heighten reading comprehen
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Interdisciplinary Description of Complex Systems. 2023, Vol. 21 Issue 6, p547-560. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jean Proffitt Nunnally
Consequences of the ongoing pandemic have seriously affected educational systems in the U.S. and around the world. School closures and the opportunities or nightmares of remote learning have caused many parents to reconsider options for schooling the
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cowley, Sarah
Publikováno v:
Computers in Libraries. Oct2024, Vol. 44 Issue 8, p30-34. 5p. 12 Color Photographs.
Autor:
Marta Cecalupo, Francesca Gabrielli
Publikováno v:
Educazione Interculturale, Vol 20, Iss 2, Pp 134-144 (2022)
The contribution raises the issue of parental involvement as a key to educational success for students. Participation in school life becomes fundamental above all in the moment of transition to high school, precisely because there are dynamics in the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/52159db94ba2434b892c2d3829e2ab74
Publikováno v:
Faṣlnāmah-i Farhang Mushavirah va Ravān/Darmānī, Vol 13, Iss 49, Pp 77-94 (2022)
The purpose of this study was to develop a conceptual model for explaining the job success of school counselors. In this study, a mixed-method with a sequentially guided exploratory approach was used. In the qualitative part, the descriptive phenomen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9c59e38459d043c782c4776ab848e4b8