Zobrazeno 1 - 10
of 135
pro vyhledávání: '"Subsonic jet"'
Publikováno v:
Aircraft Engineering and Aerospace Technology, 2023, Vol. 95, Issue 6, pp. 878-889.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/AEAT-05-2022-0134
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Aircraft Engineering and Aerospace Technology, 2020, Vol. 92, Issue 7, pp. 955-972.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/AEAT-03-2019-0041
Publikováno v:
Aircraft Engineering and Aerospace Technology, 2020, Vol. 92, Issue 4, pp. 633-644.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/AEAT-05-2019-0104
Autor:
Tomonori Shimada, Taku Ohwada
Publikováno v:
Advances in Aerodynamics, Vol 2, Iss 1, Pp 1-14 (2020)
Abstract The flow of an active thermal protection system exploiting subsonic counter-flow jets for wing leading edges of hypersonic vehicles is numerically studied on the basis of the three dimensional Navier-Stokes equations. The coolant air issuing
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dab541b1b22d4eb7af5e4d76c2bc8825
Autor:
R., Naren Shankar, S., Kevin Bennett
Publikováno v:
Aircraft Engineering and Aerospace Technology, 2019, Vol. 91, Issue 9, pp. 1205-1213.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/AEAT-01-2019-0007
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Aerospace Technology and Management, Vol 12, Iss 1 (2020)
Effect of Mach number on coflowing jet at lip thickness of 0.2 Dp, 1.0 Dp and 1.5 Dp (where Dp is primary nozzle exit diameter, 10 mm) at Mach numbers 1.0, 0.8 and 0.6 were studied experimentally. It was found that an increase in Mach number does not
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bfa7a69afbfd4015bacb90f4c5522f04