Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Su-Hung Chang"'
Autor:
Su-Hung Chang, 張素紅
100
The purpose of this study is to investigate the influence of consumers’ attitude towards corporate social responsibility on purchase intention, as well as the confounding effect of ethnocentrism upon the influence of corporate’s attitude
The purpose of this study is to investigate the influence of consumers’ attitude towards corporate social responsibility on purchase intention, as well as the confounding effect of ethnocentrism upon the influence of corporate’s attitude
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/22644028856469279777
Autor:
Chan, Wei-Hung, Su, Hung-Chang, Hung, Ming-Hui, Sun, Wei-Zen, Fan, Shou-Zen, Hsiao, Po-Ni, Ueng, Tzuu-Huei
Publikováno v:
In Acta Anaesthesiologica Taiwanica 2008 46(1):2-7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.