Zobrazeno 1 - 10
of 123
pro vyhledávání: '"Suárez-Orozco C"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
We propose an integrative model for the adaptation of immigrant-origin children and youth that combines ecological with risk and resilience frameworks. Immigrant-origin children and youth are now, and will continue to be, a diverse and demographicall
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::7ef465fef87bcc922c28d1c1d35a11e4
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2983117
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2983117
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Suárez-Orozco, C; Hee, JB; & Ha, YK. (2010). I Felt Like My Heart Was Staying Behind: Psychological Implications of Family Separations & Reunifications for Immigrant Youth. Journal of Adolescent Research, 26(2), 222-257. doi: 10.1177/0743558410376830. UCLA: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/98q3f8hm
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::8238d6ee8950281b48d8252b9cf434fd
http://www.escholarship.org/uc/item/98q3f8hm
http://www.escholarship.org/uc/item/98q3f8hm
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.