Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Su, Xinqi"'
Publikováno v:
2023/10/26,Proceedings of the 31st ACM International Conference on Multimedia,6264-6273
Prior image-text matching methods have shown remarkable performance on many benchmark datasets, but most of them overlook the bias in the dataset, which exists in intra-modal and inter-modal, and tend to learn the spurious correlations that extremely
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2408.12292
The vision-language modeling capability of multi-modal large language models has attracted wide attention from the community. However, in medical domain, radiology report generation using vision-language models still faces significant challenges due
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2408.12141
Autor:
Su, Xinqi, Cui, Yawen, Liu, Ajian, Lin, Xun, Wang, Yuhao, Liang, Haochen, Li, Wenhui, Yu, Zitong
In current web environment, fake news spreads rapidly across online social networks, posing serious threats to society. Existing multimodal fake news detection (MFND) methods can be classified into knowledge-based and semantic-based approaches. Howev
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2408.10883
Publikováno v:
In Optical Fiber Technology December 2024 88
Autor:
Su, Xinqi1,2,3 (AUTHOR) 2021023750@m.scnu.edu.cn, Fu, Ruilin1,2,3 (AUTHOR), Li, Huiling1,2,3,4 (AUTHOR), Jiang, Nan1,2,3 (AUTHOR), Li, Aqian1,2,3 (AUTHOR), Yang, Jingyu1,2,3 (AUTHOR), Mei, Leilei1,2 (AUTHOR) meileilei@m.scnu.edu.cn
Publikováno v:
Brain Sciences (2076-3425). Mar2024, Vol. 14 Issue 3, p257. 13p.
Publikováno v:
In Neuropsychologia 28 January 2023 179
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.