Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Su, Xiaotian"'
Providing feedback is widely recognized as crucial for refining students' writing skills. Recent advances in language models (LMs) have made it possible to automatically generate feedback that is actionable and well-aligned with human-specified attri
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2410.08058
Autor:
Wambsganss, Thiemo, Su, Xiaotian, Swamy, Vinitra, Neshaei, Seyed Parsa, Rietsche, Roman, Käser, Tanja
Large Language Models (LLMs) are increasingly utilized in educational tasks such as providing writing suggestions to students. Despite their potential, LLMs are known to harbor inherent biases which may negatively impact learners. Previous studies ha
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2311.03311
Publikováno v:
In Gene 1 March 2024 897
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zhang, Xiaoxia, Chen, Hongxiu, Jing, Wenli, Pu, Lihui, Wu, Zhoupeng, Su, Xiaotian, Chen, Huirong, Liu, Juan, Yu, Huaqin, Hu, Xiuying
Publikováno v:
In Thrombosis Research July 2023
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chen, Hongxiu, Tao, Lin, Zhang, Xiaoxia, Jing, Wenli, Su, Xiaotian, Chen, Huirong, Liu, Juan, Yu, Huaqin, Hu, Xiuying
Publikováno v:
In International Journal of Nursing Studies September 2021 121
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shi, Yingxu1 (AUTHOR), Su, Xiaotian2 (AUTHOR), Cui, Hongwei3 (AUTHOR), Yu, Lei4 (AUTHOR), Du, Hua5,6 (AUTHOR) 13654710308@163.com, Han, Yanqiu1 (AUTHOR) qyh1016@sina.com
Publikováno v:
Oncology Letters. Jul2019, Vol. 18 Issue 1, p153-160. 8p.