Zobrazeno 1 - 10
of 167
pro vyhledávání: '"Stygall, J"'
Publikováno v:
Journal of Religion and Health, 2011 Jun 01. 50(2), 203-218.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41349781
Autor:
Griva, K, Stygall, J, Wilson, MH, Martin, D, Levett, D, Mitchell, K, Mythen, M, Montgomery, HE, Grocott, MP, Aref-Adib, G, Edsell, M, Plant, T, Imray, C, Cooke, D, Harrington, J, Khosravi, M, Newman, SP, Le, W, Basnyat, B, Caudwell Xtreme Everest Research Group
Publikováno v:
Griva, K, Stygall, J, Wilson, M H, Martin, D, Levett, D, Mitchell, K, Mythen, M, Montgomery, H E, Grocott, M P, Aref-Adib, G, Edsell, M, Plant, T, Imray, C, Cooke, D, Harrington, J & Khosravi, M & Newman, S P 2017, ' Caudwell Xtreme Everest : A prospective study of the effects of environmental hypoxia on cognitive functioning ', PLoS ONE, vol. 12, no. 3, pp. e0174277 . https://doi.org/10.1371/journal.pone.0174277
PLoS ONE, Vol 12, Iss 3, p e0174277 (2017)
PLoS ONE
PLoS ONE, Vol 12, Iss 3, p e0174277 (2017)
PLoS ONE
Background: The neuropsychological consequences of exposure to environmental hypobaric hypoxia (EHH) remain unclear. We thus investigated them in a large group of healthy volunteers who trekked to Mount Everest base camp (5,300 m). Methods: A neurops
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::cacd5c5d08f3b6e17f76e1840986a0b7
https://eprints.soton.ac.uk/410718/
https://eprints.soton.ac.uk/410718/
Autor:
Thuné‐Boyle, I. C. V.1,2 (AUTHOR) i.thune‐boyle@ucl.ac.uk, Stygall, J.1 (AUTHOR), Keshtgar, M. R. S.3 (AUTHOR), Davidson, T. I.3 (AUTHOR), Newman, S. P.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Psycho-Oncology. Jul2011, Vol. 20 Issue 7, p771-782. 12p. 5 Charts.
Publikováno v:
Perfusion. May2002 Supplement 1, Vol. 17, p69-75. 7p.
Publikováno v:
Perfusion. Nov2001, Vol. 16 Issue 6, p433-446. 14p.
Publikováno v:
AIDS Care. Apr95, Vol. 7 Issue 2, p229-236. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.