Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Stutz, Céline"'
Publikováno v:
In Heliyon July 2023 9(7)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Özcelik, Hayriye, Batool, Fareeha, Corre, Maïwenn, Garlaschelli, Alexandre, Conzatti, Guillaume, Stutz, Céline, Petit, Catherine, Delpy, Eric, Zal, Franck, Leize-Zal, Elisabeth, Huck, Olivier
Publikováno v:
International Journal of Pharmaceutics
International Journal of Pharmaceutics, Elsevier, 2021, 605, ⟨10.1016/j.ijpharm.2021.120810⟩
International Journal of Pharmaceutics, Elsevier, 2021, 605, ⟨10.1016/j.ijpharm.2021.120810⟩
Periodontitis is an inflammatory disease associated with anaerobic bacteria leading to the destruction of tooth-supporting tissues. Porphyromonas gingivalis is a keystone anaerobic pathogen involved in the development of severe lesions. Periodontal t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::27179792f060ec31ccf235a51769e20e
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03413686
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03413686
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stutz, Céline
Verhaltensauffälligkeiten bei Schülerinnen und Schüler nehmen im Schulalltag immer mehr Bedeutung ein. Alle beteiligten Personen werden dabei vor grosse Herausforderungen gestellt, das oftmals als starke Belastung empfunden wird. Die Schulsozialar
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::be309707e5f2021e961aa1a4d409f85b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.