Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Stupurienė, Gabrielė"'
Autor:
Kampylis, Panagiotis, Dagienė, Valentina, Bocconi, Stefania, Chioccariello, Augusto, Engelhardt, Katja, Stupurienė, Gabrielė, Masiulionytė-Dagienė, Vaida, Jasutė, Eglė, Malagoli, Chiara, Horvath, Milena, Earp, Jeffrey
Publikováno v:
Educational Technology & Society, 2023 Apr 01. 26(2), 99-117.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48720999
Publikováno v:
In Computers & Education January 2024 208
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Sciences; Jul2024, Vol. 14 Issue 7, p780, 16p
Autor:
Jevsikova, Tatjana1 (AUTHOR) tatjana.jevsikova@mif.vu.lt, Stupurienė, Gabrielė1 (AUTHOR) gabriele.stupuriene@mif.vu.lt, Stumbrienė, Dovilė1 (AUTHOR) dovile.stumbriene@mif.vu.lt, Juškevičienė, Anita1 (AUTHOR) anita.juskeviciene@mif.vu.lt, Dagienė, Valentina1 (AUTHOR) valentina.dagiene@mif.vu.lt
Publikováno v:
Informatica. 2021, Vol. 32 Issue 3, p517-542. 26p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bocconi, Stefania, Chioccariello, Augusto, Kampylis, Panagiotis, Dagienė, Valentina, Wastiau, Patricia, Engelhardt, Katja, Earp, Jeffrey, Horvath, Milena, Jasutė, Eglė, Malagoli, Chiara, Masiulionytė-Dagienė, Vaida, Stupurienė, Gabrielė
In recent years, many European countries have revised their statutory compulsory education curriculum, introducing basic Computer Science concepts. This has paved the way for the development of students’ Computational Thinking (CT) skills. Further
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4036::5e51c4dcd4c0aab9ac06fa5bad410e42
https://repository.vu.lt/VU:ELABAPDB124209087&prefLang=en_US
https://repository.vu.lt/VU:ELABAPDB124209087&prefLang=en_US
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.