Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Study problem"'
Autor:
Elia Siska, Muhammad Amin Fauzi
Publikováno v:
Zero: Jurnal Sains, Matematika, dan Terapan, Vol 6, Iss 2, Pp 127-132 (2023)
This study aims to determine the results of a literature study on students' mathematical problem solving abilities on higher order thinking skill (HOTS) questions from various learning models. Students' problem solving abilities in identifying elemen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4c70b4828e7c4d2381b2103875f2409c
Publikováno v:
Benchmarking: An International Journal, 2020, Vol. 28, Issue 5, pp. 1576-1604.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/BIJ-08-2019-0386
Autor:
Jingyi Wang, Hao Wang, Haijiang Lin, Marcus Richards, Shuyue Yang, Hongbiao Liang, Xiaoxiao Chen, Chaowei Fu
Publikováno v:
Globalization and Health, Vol 17, Iss 1, Pp 1-9 (2021)
Abstract Background Little is known about the prevalence of and risk factors for adolescent mental health problems during the COVID-19 outbreak. We aimed to investigate the prevalence of depressive symptoms, their association with study-relevant prob
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/03f9bf6f13c440b2a7ca1a33605d21eb
Publikováno v:
Desimal, Vol 1, Iss 1, Pp 1-6 (2018)
The purpose of this study is to determine whether there is a difference in the average implementation of learning model, intellectual, repetition (AIR) with lesson study approach to the problem solving ability of mathematical learners. This research
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c47956dea95e423f85571aaea9aa1c0c
Publikováno v:
Journal of Research and Advances in Mathematics Education, Vol 1, Iss 1, Pp 1-13 (2016)
Differential equations is a branch of mathematics which is closely related to mathematical modeling that arises in real-world problems. Problem solving ability is an essential component to solve contextual problem of differential equations properly.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d4435a4ed9484fe0b836b8ab43f0849e
Autor:
Rita Rezaee, Parisa Nabeiei
Publikováno v:
Research and Development in Medical Education, Vol 4, Iss 2, Pp 129-131 (2015)
Introduction: Self-directed learning (SDL) is the most important factor in the future success of students in medical schools. In self-directed learning, each student takes responsibility for his/ her own learning activities. The main purpose of this
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4864789d9dda407f9cc27547e8da6213
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
第一工業大学研究報告. (第29号):117-124