Zobrazeno 1 - 10
of 468
pro vyhledávání: '"Study plan"'
Autor:
Damyanov, Dimitar
Publikováno v:
Academic Forum “Integral Music Theory”. 9(1):221-232
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1102815
Autor:
Leonardo Silber
Publikováno v:
Información, Cultura y Sociedad, Iss 44, Pp 49-60 (2021)
Con el objetivo de entender la fundación en 1922 de la Escuela de Archivistas, Bibliotecarios y Técnicos para el servicio de Museos de la Universidad de Buenos Aires durante el decanato de Ricardo Rojas, se realiza un estudio exploratorio de su pri
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4eef5b7257b8418193bb93f355b1aa19
Publikováno v:
DHS-Društvene i humanističke studije: časopis Filozofskog fakulteta u Tuzli / DHS-Social Sciences and Humanities: Journal of the Faculty of Humanities and Social Sciences. XIII(13):431-462
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=912548
Publikováno v:
Tuning Journal for Higher Education, Vol 7, Iss 2, Pp 25-42 (2020)
This work presents the advances being made on a research project addressing curriculum processes for the development of competencies at the San Juan National University’s Faculty of Engineering (Argentina) in the framework of institutional policies
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7229d89833aa4df6a3778859a25dfcc4
Publikováno v:
Revista Brasileira de Educação do Campo, Vol 4, Pp 1-26 (2019)
The present study aims to analyze the Study Plan (SP) of the Alternation Pedagogy in its problematic dimension in the formative action of the Cocais/PI Agricultural Family School (EFA Cocais/PI). As a grounding question of the present study, the ques
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f46ce4c46b4c4311b08c2db33b226389
Autor:
Luz Estella Acevedo-Gutiérrez, Claudio Marco Cartagena-Rendón, Lucia Palacios-Moya, Ada Lucía Gallegos-Ruiz-Conejo
Publikováno v:
Revista CEA, Vol 5, Iss 9, Pp 97-112 (2019)
This work is a comparative analysis of the curricula of associate degree programs in marketing offered by 8 Higher Education Institutions in Colombia registered in the information system of the National Ministry of Education of Colombia. Their study
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d61c58924b864ea0944bbf77b3961352
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Problems of Education in the 21st Century. 75(1):19-33
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=944195
Autor:
Poveda-Vásquez, Zumbado-Castro, M.
[Objetivo]El objetivo de la prueba diagnóstica fue conocer el nivel de avance de la reforma curricular institucional en el escenario de pandemia y postpandemia para tomar decisiones de forma inmediata para el curso lectivo 2022.[Metodología]El tipo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2659::de2a55a05de454f7fc48be7ff245226b
https://zenodo.org/record/8083223
https://zenodo.org/record/8083223
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.