Zobrazeno 1 - 10
of 77
pro vyhledávání: '"Study orientation"'
Autor:
Mara, Elena-Lucia
Publikováno v:
Annales Universitatis Apulensis. Series Philologica / Annals of the University of Alba Iulia - Series Philology. 20(1):45-60
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=802633
Die Digitalisierung stellt die Unternehmen über alle Industrien hinweg vor große Herausforderungen (Fitzgerald 2014). Im Kontrast dazu, bieten die neuen Technologien und die damit verbundenen Methoden ein riesiges Potential für den Erfolg eines je
Externí odkaz:
https://tud.qucosa.de/id/qucosa%3A36957
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A36957/attachment/ATT-0/
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A36957/attachment/ATT-0/
Autor:
Lonka, Kirsti
Publikováno v:
Higher Education, 2004 Sep 01. 48(2), 173-188.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4151574
Autor:
Ylijoki, Oili-Helena
Publikováno v:
Higher Education, 2000 Apr 01. 39(3), 339-362.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3447915
Publikováno v:
International Electronic Journal of Elementary Education, Vol 2, Iss 1, Pp 154-166 (2009)
This study is conducted to investigate the relationship between fifth grade students’ metacognition levels, and their study habits and attitudes. Participants of the study consist of 221 students, 125 female and 96 male, enrolling to six public pri
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8c1c6510151441e9aef74ee0a91c9cf3
Autor:
Kuyper, Nadine
The social and economic environments in which children develop are regarded as important variables which relate to academic performance. In order to support learners in achieving academically, an understanding of the role of these different variables
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10500/14303
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.