Zobrazeno 1 - 10
of 92 115
pro vyhledávání: '"Students perception"'
We designed three color-coding schemes to identify related information across representations and to differentiate distinct information within a representation in slide-based instruction for calculus-based introductory mechanics. We found that studen
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2411.14605
Autor:
Mohd Tambeh, Siti Norashikin1,2, Yaman, Mohamad Nurman2 mdnurman@ppukm.ukm.edu.my, Zahedi, Farah Dayana3, Abdul Nasir, Nurul Alimah4
Publikováno v:
Bangladesh Journal of Medical Science. Oct2024, Vol. 23 Issue 4, p1168-1177. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Radzi, Juliana Mohd1 julianamradzi@unisza.edu.my, Mohamed, Shuhada Jan1, Mohamed, Nurul Syazwina1, Wan Idris, Wan Mohd Rizhan2, Mohd Noor, Arif Faddilah1
Publikováno v:
Malaysian Journal of Medicine & Health Sciences. Nov2024, Vol. 20 Issue 6, p219-226. 8p.
Autor:
MÂȚĂ, Liliana1 liliana.mata@ub.ro, CÎRTIȚĂ-BUZOIANU, Cristina1 cristina_buzoianu@yahoo.com, AMĂLĂNCEI, Brînduşa-Mariana1 amalancei.brindusa@ub.ro, COJOCARIU, Venera-Mihaela1 venera_1962@yahoo.com, MAREŞ, Gabriel1 mares.gabriel@ub.ro
Publikováno v:
Romanian Journal for Multidimensional Education / Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională. 2024, Vol. 16 Issue 4, p127-153. 27p.
Autor:
Petrov, Viktorija1 viktorija.petrov@ef.uns.ac.rs, Drašković, Zoran2, Ćelić, Đorđe3, Rus, Matej4
Publikováno v:
Strategic Management (1821-3448). 2024, Vol. 29 Issue 3, p73-83. 11p.
Autor:
Ling Xiao, Teddy Foster
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
AbstractIt is well documented that the impact of assessments on students’ learning is profound. There have been initiatives to incorporate innovative assessments in accounting and finance education to enhance students’ learning experience in vari
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/74268507bebf4415939617f7f3801aab
Publikováno v:
TEM Journal. Nov2024, Vol. 13 Issue 4, p3266-3275. 10p.